Miks pean oma IBAN-i mängukontoga siduma?
See on vajalik, et saaksid oma e-rahakotis oleva raha igal hetkel välja kanda ning Eesti Loto poolt automaatkannetega välja kantud summad jõuaksid kindlasti sinuni.
Miks pean IBAN-i sidumiseks mängukontoga kandma e-rahakotti raha?
IBAN-i kinnitamiseks on kaks võimalust:
• kanna enne mängimise alustamist e-rahakotti summa, mille eest soovid mängida, või
• alusta koheselt piletite ostmist, tasudes ostu eest pangalingi vahendusel ja sinu mängukontoga seotakse arvelduskonto, kust ostu eest tasusid.
Makse tegemine on lihtne ja turvaline viis oma arvelduskonto sidumiseks, sest tagab, et seod oma mängukontoga tõepoolest toimiva arvelduskonto – käsistsi numbreid sisestades on võimalus eksida ja sel juhul võib Sul tekkida hiljem raskusi raha e-rahakotist väljakandmisel.
Miks võttis Eesti Loto kasutusele e-rahakoti?
Uue mängukonto e-rahakotil on mängija jaoks mitmeid eeliseid, mis oli ka põhjus, miks e-rahakoti kasutusele võtsime:
- eeldusel, et e-rahakotis on väike rahavaru, on piletite ostmine väga lihtne ja kiire;
- mängijal on võimalik oma lotole kulutatavat summat paremini kontrollida ja ostu planeerida;
- võidud kuni 1999,99 € makstakse välja koheselt pärast loosimistulemuste selgumist – seni pidi veebimängija ootama kuni 10 päeva;
- mängija saab vormistada püsitellimuse piletite ostuks (lisaks e-rahakotile saab ostu vormistada ka otse maksekaardiga tasumiseks);
- ka kaupluse lototerminalis piletite ostja saab oma võidud tellida e-rahakotti väljamaksmiseks – nii ei lähe ka ükski väikevõit kaotsi;
- tähtajaks vormistamata võidud makstakse 90 päeva möödudes mängija e-rahakotti – sellisteks võitudeks saavad siis olla nii mistahes suurusega terminalivõidud, mida ei olnud automaatselt e-rahakotti väljamakstuks tellitud, kui ka veebist ostetud piletite suured võidud, mida mängija ei ole hoolimata Eesti Loto püüdest mängijaga ühendust saada, vormistama tulnud.
Raha saab e-rahakotist välja kanda oma mängukontoga seotud arvelduskontole mõne hetkega. Ja juhul, kui mängija ei ole 60 päeva jooksul oma mängukontole sisse loginud ega ka muudest kanalitest lotopiletit ostnud, siis kannab Eesti Loto mängija e-rahakotis oleva raha välja tema mängukontoga seotud arvelduskontole.
Kas mängijale tekib e-rahakoti kasutamisega seoses täiendavaid kulusid?
Mängija jaoks ei teki raha e-rahakotti ega e-rahakotist välja kandmisel täiendavaid kulusid, va juhul, kui sinu pank küsib vastavalt oma hinnakirjale ja sinu poolt valitud teenuspaketile internetipanga maksete eest tasu.
Vaata ka vastuseid teistele enimküsitud küsimustele